Jump to content

Dutch City Meeting 2010 march

PasMichiel

Recommended Posts

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply
Guest tvleeskr

hmm, 8 uur UTC in Breda op zondagmorgen, dat wordt dus niks bij ons. Een keertje overslaan dan maar. Niettemin: veel plezier!!

Thom & Mathilde

Leica-vrienden,

Helaas moet ik voor volgend weekend afhaken: mijn 90-jarige moeder vraagt me om mee te gaan naar de Mattheus-Passion in het Concertgebouw. Daar kan ik geen nee op zeggen :)

Veel plezier gewenst en pas op voor de rode hoeken!

Sander

Advertisement (gone after registration)

Zo, zijn het weer twee minder. Een volgende keer beter Sander en Marco.

Voor het programma: Er is niet vast besloten. Dat is toch een beetje op de dag zelf bekijken. Verzamelen en dan zien we wel. Het zijn suggesties. Mocht het mooi weer worden, is het natuurlijk zonde om binnen door een museum te lopen (zie het maar een alternatief bij slechter weer in de ochtend).

Op dit moment zijn het nog iets van 10 mensen over, dus prima (niet te grote) groep om ook ergens binnen te komen.

hmm, 8 uur UTC in Breda op zondagmorgen, dat wordt dus niks bij ons. Een keertje overslaan dan maar. Niettemin: veel plezier!!

Thom & Mathilde

Mocht je later op de dag in willen haken je kunt altijd ff bellen: 06-42167830

Thom & Mathilde

tja, vanuit Almere heb je natuurlijk gauw jet-lag.:p

nu het goede draadje met excuus aan Ron, hedendaagse plaatjes hier:

l-camera-forum NL 3/10 - a set on Flickr

Gezellig! Heb aan jullie gedacht tijdens de Mattheus. Was ooi, maar tijdens de uitvoering moest wel twee keer iemand onwel worden afgevoerd. Dat krijg je met die stijging van het percentage pensionado's :rolleyes:

Guest Ron (Netherlands)
Gezellig! Heb aan jullie gedacht tijdens de Mattheus. Was ooi, maar tijdens de uitvoering moest wel twee keer iemand onwel worden afgevoerd. Dat krijg je met die stijging van het percentage pensionado's :rolleyes:

Zo te zien gezellige boel en mooi weer in Breda....

in Houten af en toe regen, maar daar merk je binnen gelukkig niets van..het leek drukker dan andere jaren... maar dat lag kennelijk aan de kleinere zaal. hierbij de catch of the day:

(hoewel die eigenlijk in mijn andere draadje thuishoort!)

Kentmere b&w film iso 100 - een nieuw ilford product zo heb ik me laten vertellen

B+W Uv filter 85mm! (de enige 85-er die ik op de show heb gevonden)

Leitz ltm-m 90mm adapter

Russar 20mm ltm lens met een - vind ik - hele mooie metalen zoeker (heeft zelfs parallaxcorrectie)

catch%20of%20the%20day.JPG

Was inderdaad wel een geslaagd dagje.

Een aantal van RangeFinderForum waaronder Stefan Smets met de volgende foto's:

Picasa-webalbums - Stefan - Breda RFF-uit...

Mijn foto's komen nog als het rolletje op is. Tja, ik woon in Breda, dus kende de meeste spots wel en heb dus zelf niet zoveel geschoten.

Jaap en Dre,

Ik vraag nog even door bij Verschoore foto winkel naar die leica spullen uit de prive collectie voor evtw verkoop.

Dre, het was toch een zoekertje en een lens?

Jaap, jij had toch interesse in dat macro brilletje?

Een erg geslaagde dag, met dank aan Michiel, die perfecte gastheer! Leuke foto’s Stephen en Stefan, mijne volg later, negatieve zijn ontwikkeld, nu voor de afdrukken, pas over enkele weken.

Groet

Charles

Super Charles, we zien het wel verschijnen. Wellicht het verschil met oud glas en film en oud glas op de M9 bij Jaap.

En uiteraard graag gedaan...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...