Jump to content

Dutch City Meeting 2010 march

PasMichiel

Recommended Posts

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Nog iets voor het programma:

Mochten jullie het leuk vinden om een stukje fotobespreking, dan kun je eigen werk meenemen. Voor bij het verzamelen en we toch moeten wachten is dit wellicht een leuke manier van tijd verdrijf.

Ik hoor het wel

Advertisement (gone after registration)

HwRam, heb je toevallig ook een naam die ik kan noteren.

Het is meer voor bij het verzamelen. Dat we nog even kunnen wachten als ik weet dat er bijv nog iemand uit Berkenwoude moet komen.:D

HWRam is bij de burgerlijke stand bekend als Henk Janssen.

(En er is maar één Janssen met ss in Berkenwoude.)

HwRam, heb je toevallig ook een naam die ik kan noteren.

Het is meer voor bij het verzamelen. Dat we nog even kunnen wachten als ik weet dat er bijv nog iemand uit Berkenwoude moet komen.:D

Ik woon in Krimpen aan den IJssel.

Alleen kan ik niet op de 28ste. Dan is er de camerabeurs in Houten.

Vorige keer had ik volgens mij hetzelfde probleem.

In ieder geval veel plezier.

Harteljike groeten,

Michiel Fokkema

Erg jammer Michiel en Lex.

Helaas kon MICH BUSCHMAN ook niet. Hem had ik uitgenodigd. Hij heeft in het blad Focus de m8 (dec 2006) en m9 (dec 2009) het artikel geschreven en uiteraard de camera getest.

Being a Leica newbie...I was looking forward to meeting other Leica enthusiass from NL but will not be able to make it on 28th.

Hopefully next time I will be able to make it.

Have fun!

Paolo

Inderdaad Jaap,

Dre, je bent van harte welkom. Heb je genoteerd, zodat we zeker wachten tot we een beetje compleet zijn.

Overigens voor de eventuele laatkomers: We bezoeken het grafisch design museum als eerste en dat is dus ook de verzamel plek. Voor degene die het museum niet in willen, kunnen dus in de koffieruimte blijven chatten :D over leica.....

Prima, Arnold! Het is informeel, maar ik vind het wel fijner om even te kunnen wachten, mocht iemand de moeite te nemen om het brabantse Breda op te zoeken, maar een ietsje later is (ivm openbaar vervoer ofzo).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...