Jump to content

Holland

aj55

Recommended Posts

Advertisement (gone after registration)

Besta Leica-vrienden,

Doordat ik vandaag eerder moet werken dan eerst gepland was, kan ik tot mijn zeer grote spijt niet op deze Leica-ontmoeting aamwezig zijn.

Ik heb mij hier al weken op verheugd en vind het heeeel erg jammer. Zeker omdat ik practisch tegenover het Loydd hotel woon en bijna jullie gastvrouw zou kunnen zijn.

Ik hoop een volgende keer wel aanwezig te kunnen zij.

Ik wens iedereen een heel fijne dag. De omgeving is mooi en het zonnetje gaat vast schijnen.

Hopelijk tot een volgende keer of op dit forum.

Hartelijke groet, Jannetje

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply
Guest tvleeskr

Leuke meeting in een beetje een onwerkelijke omgeving. En ook wat beklemmend met alle hekwerken. Straten met nieuwbouw en toch groen en spulletjes voor de voordeur zoals je dit in oude wijken wel kunt vinden. In Almere zie je dat ook wel, maar dan meer in de stijl van 'oude'' Franse bistro stoeltjes (Gamma) en pompoenen oid in een klomp. En beschilderde dakpannen. Brrr.

Maar de bijeenkomst is zeker voor herhaling vatbaar!

mvg

thom

bijlagen

M(8) fotografen

Stadskatten 2x

Gat in deur(2x)

De huizen vooraan: vraagprijs 7 ton ?!?

my home is my castle (een puntig woonkamertje moet dat zijn...)

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Jannetje,

Ik ben net terug en het was klein maar fijn. Leuke wandeling gemaakt langs Borneo- en Java-eiland. En tussendoor over een bak soep natuurlijk allemaal prutsen aan elkaars camera's. Zeker een herhaling waard. Nieuwe kansen!

Marco

Ja Leuk!

Stephan heeft al ideen over een herhaling in Den Haag

Kon helaas niet komen komdat ik moest werken (wist ik al van tevoren, daarom geen aanmelding). Ik zie dat jullie op het Sporenburg eiland waren. Mooi, vooral die brug tussen Borneo en Sporenburg! Vrienden van mij wonen daar; een van hun geeft op het plein aan het einde van Sporenburg (P.E. Tegelbergplein) elk jaar in augustus een pianoconcert: het Sporenburgconcert. Da's soms heel fotogeniek! Dus wellicht alvast in de agenda noteren voor volgend jaar. Is gratis, vrijwillige bijdrage wordt gevraagd voor huur van de vleugel; eigen stoel + flesje wijn meebrengen :-)

Groeten,

Norbert

Mijn camera heeft zowaar ook wat plaatjes geschoten die dag ... :)

Marco

Ik was er ook, het was een leuke dag!

Met dank aan iedereen.

Charles

Foto's M6 / ... / Ilford 400 Delta

90mm 2.8 Tele-Elmarit

35mm 1:2 Summicron ASPH

90mm 2.8 Tele-Elmarit

90mm 2.8 Tele-Elmarit

35mm 1:2 Summicron ASPH

90mm 2.8 Tele-Elmarit

1667

• 1 month later...

Stephen,

Ik zou mij niet laten tegenhouden door de frequentie (of het moet 1 x per week zijn :p). Ik heb best zin om in het vroege voorjaar een wandeling door een mooi deel van Den Haag te maken! Wanneer je een datum buiten vakanties prikt en we zorgen dat we een reservedag hebben voor het geval het echt stortregent, denk ik dat er altijd geïnteresseerden zijn. Als ik wat kan doen: mail!

Marco

Ik heb de vrijheid genomen een nieuwe thread te starten over deze bijeenkomst. Wellicht dat we dan wat meer geinteresseerden weten te raken :p.

De nieuwe thread vind je hier http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/forum-member-meetings/75856-holland-2009-a.html#post788593

Stephen: ik heb wat zaken samengevat, kijk even of je je er in kunt vinden. Het is immers jouw idee!

Marco

• 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...