PeterL Posted January 23, 2008 Share #1 Posted January 23, 2008 Advertisement (gone after registration) Draußen im Garten gefunden. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted January 23, 2008 Posted January 23, 2008 Hi PeterL, Take a look here Es schimmelt schon wieder. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest gugnie Posted January 23, 2008 Share #2 Posted January 23, 2008 Das finde ich sehr interessant! Ist das bitte ein Komposthaufen? Link to post Share on other sites More sharing options...
eckart Posted January 23, 2008 Share #3 Posted January 23, 2008 Draußen im Garten gefunden. ...tolles Argument, im Garten alles zu lassen wie es ist:D Gefällt mir ausgezeichnet. Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted January 23, 2008 Author Share #4 Posted January 23, 2008 Gugnie: "Ist das bitte ein Komposthaufen?" Nein, das lag in einer alten Muschelschale. Link to post Share on other sites More sharing options...
Kasior Posted January 23, 2008 Share #5 Posted January 23, 2008 Gugnie: "Ist das bitte ein Komposthaufen?" Nein, das lag in einer alten Muschelschale. Peter schnell ins Meerwasser damit, das sind junge Perlen. Oder war es keine Auster. Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted January 23, 2008 Share #6 Posted January 23, 2008 tolles Bild, schöne Farben. so etwas gefällt mir. Link to post Share on other sites More sharing options...
H-M Posted January 23, 2008 Share #7 Posted January 23, 2008 Advertisement (gone after registration) Sieht sehr interessant aus. Gruß, Hendrik Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.