hverheyen Posted February 21, 2008 Author Share #21 Posted February 21, 2008 Advertisement (gone after registration) Danke Lenn, Dein Vorschlag ist willkommen und wird auch ausprobiert Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! passt, wie ich finde Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! passt, wie ich finde ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/42911-blaue-stunde/?do=findComment&comment=488635'>More sharing options...
Advertisement Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Hi hverheyen, Take a look here blaue Stunde . I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest liesevolvo Posted February 21, 2008 Share #22 Posted February 21, 2008 Moin, Holger! Schön! Durch die relative Vergrößerung erscheint mir auch das Licht aus dem Museum heraus wärmer zu strahlen. Besonders schönes Bild, wenn man gerade in die graue Siffe rausguckt ;-) Lenn Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted February 22, 2008 Author Share #23 Posted February 22, 2008 so, war heute nochmal "vor Ort" um den Standpunkt für die nächste blaue Stunde zu suchen - und meine ihn gefunden zu haben. Jetzt muß nur noch das Licht stimmen - warten wir es ab Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! was meint Ihr dazu? Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! was meint Ihr dazu? ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/42911-blaue-stunde/?do=findComment&comment=489755'>More sharing options...
Guest liesevolvo Posted February 22, 2008 Share #24 Posted February 22, 2008 Hallo, Holger! Prima! Auf meinem Schoß sitzt Norma, 2 1/2, ich habe Enkel-Dienst, weil Laura Sonder-Schicht auf der Privat-Station schiebt. Kinder-Kommentar: "Schön iss dass!" Kindermund tut Wahrheit.... Lieben Gruß, Lenn Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.