Nils W. Posted August 2, 2017 Author Share #41 Posted August 2, 2017 Advertisement (gone after registration) Ja morgen gehe ich mal raus Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 2, 2017 Posted August 2, 2017 Hi Nils W., Take a look here Leica Neuling . I'm sure you'll find what you were looking for!
schattenundlicht Posted August 4, 2017 Share #42 Posted August 4, 2017 [...]Ansonsten wurde ja schon gesagt: Der 50er-Sucher von Leitz ist Hammer! +1 für SBOOI Link to post Share on other sites More sharing options...
Dr. No Posted August 4, 2017 Share #43 Posted August 4, 2017 Hi Nils, auch von mir Herzlich Willkommen - schön, dass Du jetzt auch hier bist Gruß OLAF Link to post Share on other sites More sharing options...
Nils W. Posted August 4, 2017 Author Share #44 Posted August 4, 2017 Danke Olaf , ja ich freue mich auch hier zu sein Link to post Share on other sites More sharing options...
MaxJ.O. Posted August 9, 2017 Share #45 Posted August 9, 2017 Falls die Frage nach dem 8,5 cm Sucher von Leitz noch aktuell sein sollte: Ich hätte einen abzugeben. Link to post Share on other sites More sharing options...
Nils W. Posted August 9, 2017 Author Share #46 Posted August 9, 2017 Ich hab günstig einen leica universalsucher bekommen danke trotzdem Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.