jmschuh Posted March 13, 2017 Share #1 Posted March 13, 2017 Advertisement (gone after registration) French Kiosk by jmschuh French Kiosk, Paris, France Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Hi jmschuh, Take a look here French Kiosk. I'm sure you'll find what you were looking for!
elmars Posted March 13, 2017 Share #2 Posted March 13, 2017 Bisschen zu weit weg, aber sonst sehr gut. Link to post Share on other sites More sharing options...
Hans-Peter Posted March 13, 2017 Share #3 Posted March 13, 2017 Ich finde es nicht zu weit weg, weil die Flucht der Baumreihen links und rechts am Rand dem Bild so eine schöne Tiefe geben. Mir gefällt das Posen der beiden Modelle nicht so gut. Aber das ist wirklich nur eine Marginalie. Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimw Posted March 13, 2017 Share #4 Posted March 13, 2017 Für mich passt es so. Die Umgebung finde ich hier wichtig. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.