IVO Posted January 3, 2013 Share #1 Posted January 3, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195325-vorzeitiges-ende-einer-eintagsfliege/?do=findComment&comment=2204753'>More sharing options...
Advertisement Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 Hi IVO, Take a look here Vorzeitiges Ende einer Eintagsfliege. I'm sure you'll find what you were looking for!
teak Posted January 3, 2013 Share #2 Posted January 3, 2013 Brutal! Link to post Share on other sites More sharing options...
Indina Posted January 3, 2013 Share #3 Posted January 3, 2013 Ist aber keine Eintagsfliege... Link to post Share on other sites More sharing options...
IVO Posted January 3, 2013 Author Share #4 Posted January 3, 2013 Brutal! Ich war's nicht. Ist aber keine Eintagsfliege... Schade, passt so gut im Titel. Link to post Share on other sites More sharing options...
Indina Posted January 3, 2013 Share #5 Posted January 3, 2013 Weber geknechtet. Link to post Share on other sites More sharing options...
IVO Posted January 3, 2013 Author Share #6 Posted January 3, 2013 Also ich bin kein Experte für Eintagsfliegen, aber ein Kneberwecht...ehm...Weberknecht ist das nicht. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195325-vorzeitiges-ende-einer-eintagsfliege/?do=findComment&comment=2205067'>More sharing options...
Indina Posted January 3, 2013 Share #7 Posted January 3, 2013 Advertisement (gone after registration) Jepp, hast recht. Ist wohl eher eine Schnake, bei uns auch Schuster genannt. Was dann widerum zum Foto passt. Link to post Share on other sites More sharing options...
IVO Posted January 3, 2013 Author Share #8 Posted January 3, 2013 bei uns auch Schuster genannt. Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 3, 2013 Share #9 Posted January 3, 2013 Das nenn ich aber mal eine Blutgrätsche Versuch das mal beim urinieren. Glanzleistung Link to post Share on other sites More sharing options...
hodimeyer Posted January 3, 2013 Share #10 Posted January 3, 2013 Irgendwie "krass" - damit ist NICHT schlecht gemeint. Krass eben. Muss man erst einmal auf die Idee kommen, das Motiv zu knipsen. Krass Link to post Share on other sites More sharing options...
MAX Posted January 3, 2013 Share #11 Posted January 3, 2013 Respekt ! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Her Berger Posted January 4, 2013 Share #12 Posted January 4, 2013 Das nenn ich aber mal eine BlutgrätscheVersuch das mal beim urinieren. Glanzleistung Vielleicht hat er den Schuh in der Hand gehabt ;-) Link to post Share on other sites More sharing options...
IVO Posted January 5, 2013 Author Share #13 Posted January 5, 2013 Vielleicht hat er den Schuh in der Hand gehabt Auf dem Boden eines Pissoirs möchte ich nicht in Socken oder gar barfuß stehen. Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted January 7, 2013 Share #14 Posted January 7, 2013 Das arme Tier... Da ist es soetwas entkommen... Die Fliege im Pissoir - Kultur - Tagesspiegel Und dann vom Adidas erschlagen... Klasse. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Digiuser Posted January 7, 2013 Share #15 Posted January 7, 2013 Auf dem Boden eines Pissoirs möchte ich nicht in Socken oder gar barfuß stehen. Weichei Link to post Share on other sites More sharing options...
MAX Posted January 7, 2013 Share #16 Posted January 7, 2013 Weichei Ja ja, die "Schmuddelkinder" Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted January 7, 2013 Share #17 Posted January 7, 2013 Auf dem Boden eines Pissoirs möchte ich nicht in Socken oder gar barfuß stehen. Wie heißt es so schön: you made my day!!:D:D Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Her Berger Posted January 9, 2013 Share #18 Posted January 9, 2013 Auf dem Boden eines Pissoirs möchte ich nicht in Socken oder gar barfuß stehen. Manch einer hat mehr als ein paar Schuhe. ;-) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.