IVO Posted March 17, 2011 Share #101 Posted March 17, 2011 Advertisement (gone after registration) Aber noch viiiiel wichtiger ist, dass es mit der Stromleitung zum Havarie-Reaktor klappt!!! Die Reaktoren, leider ! Macht nur Sinn, wenn es serienmäßig eine dritte Hand dazu gibt Oder der Daumen der linken Hand ? Ich hoffe doch kein Touchscreen, am Iphone und Ipad ist es praktisch aber an einer Kamera finde ich das weniger gut. Auch um durch das Menü zu scrollen fände ich's praktisch. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 Hi IVO, Take a look here Erste Impressionen der X100 von Pieter Franken. I'm sure you'll find what you were looking for!
germanlaws Posted March 18, 2011 Share #102 Posted March 18, 2011 Nach ersten Meldungen ist die Produktion der X100 zunächst ausgesetzt wegen der bekannten Probleme in Japan. lg Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
joachim2 Posted March 18, 2011 Share #103 Posted March 18, 2011 Nach ersten Meldungen ist die Produktion der X100 zunächst ausgesetzt wegen der bekannten Probleme in Japan. Aber man kann schon mal im Manual blättern, siehe https://files.me.com/kylebarrow/dxsgl2 (Adresse direkt eintippen). Link to post Share on other sites More sharing options...
jmschuh Posted March 18, 2011 Share #104 Posted March 18, 2011 Nach ersten Meldungen ist die Produktion der X100 zunächst ausgesetzt wegen der bekannten Probleme in Japan.lgDieter "FUJIFILM FinePix X100 StatementMarch 16, 2011. Due to the March 11th earthquake that affected northeast Japan, the factory responsible for production of the new Fujifilm FinePix X100 digital camera has been temporarily shut down due to safety concerns. FUJIFILM is currently assessing the factory conditions as well as accessibility via domestic logistics and working to determine the potential impact on the X100 market availability and initially scheduled release dates. FUJIFILM is making every effort to quickly gather the information needed to provide an accurate update to our retail partners and consumers. FUJIFILM appreciates your patience and will provide a formal update as soon as possible."Quelle: PhotoRumorsGruß,Jens Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.