Unbekannter Photograph Posted February 22, 2011 Share #1 Posted February 22, 2011 Advertisement (gone after registration) You see the world in black and white No colour or light You think you'll never get it right But you're wrong. You might. The sky could fall, could fall on me The parting of the sea But you mean more, mean more to me Than any colour I can see All you ever wanted was love, But you never looked hard enough, It's never gonna give itself up All you ever wanted to be Living in perfect symmetry, Nothing is as down or as up as us You see the world in black and white Not painted right You see no meaning to your life You should try You should try All you ever wanted was love, But you never looked hard enough, It's never gonna give itself up All you ever wanted to be, Living in perfect symmetry, Nothing is as down or as up Don't you want to see it come soon, Floating in a big white balloon Come give her your own silver spoon Don't you want to see it come down? There for throwing your arms around And say "You're not a moment too soon." Cause I feel low, cause I feel low ooooh... Yeah I feel low oh no...oooh Cause I feel low, cause I feel low oh... Yet I feel low oh no...oooh [ATTACH]245014[/ATTACH] Coldplay Low Video - derFrankfurter - MyVideo Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Hi Unbekannter Photograph, Take a look here Low. I'm sure you'll find what you were looking for!
etibeti Posted February 23, 2011 Share #2 Posted February 23, 2011 Nicht schlecht! Ich hätte aber direkt unter den Schildern beschnitten. Die Bäume würde ich mir etwas filigraner, konturierter wünschen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Unbekannter Photograph Posted February 23, 2011 Author Share #3 Posted February 23, 2011 Nein. Ja. Danke Link to post Share on other sites More sharing options...
Unbekannter Photograph Posted February 23, 2011 Author Share #4 Posted February 23, 2011 ...ich korrigiere. Nein. Lieber doch nicht. Trotzdem Danke Mir gefällt es wie es ist. Zufällig lief Low als ich das Bild bearbeitet habe. Die perfect symmetry wäre nachträglich zu arrangieren gewesen - habe ich kurz ins Auge gefaßt und wieder verworfen. Und vor dem Himmel ohne Zeichnung finde ich auch die Bäume in black and white richtig gut. Klar besser geht immer - aber das hier finde ich richtig gut - und zwar genau so wie es ist. Das kommt so an die Wand. Link to post Share on other sites More sharing options...
Chorknabe Posted February 23, 2011 Share #5 Posted February 23, 2011 wie etibeti. Link to post Share on other sites More sharing options...
etibeti Posted February 23, 2011 Share #6 Posted February 23, 2011 ...ich korrigiere. Nein. Lieber doch nicht. Trotzdem Danke Mir gefällt es wie es ist. Zufällig lief Low als ich das Bild bearbeitet habe. Die perfect symmetry wäre nachträglich zu arrangieren gewesen - habe ich kurz ins Auge gefaßt und wieder verworfen. Und vor dem Himmel ohne Zeichnung finde ich auch die Bäume in black and white richtig gut. Klar besser geht immer - aber das hier finde ich richtig gut - und zwar genau so wie es ist. Das kommt so an die Wand. Es braucht ja keine (perfekte) Symetrie. Nur bin ich der Meinung, daß das bisschen Mauer für das Bild nicht unbedingt wichtig ist. Daß im Himmel keine Zeichnung ist finde ich auch o.k.. Die Bäume wirken allerdings so, als wäre das Auflösungsvermögen des Sensors (oder der Linse) am Limit -irgendwie verklumpt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.