Jump to content

deutsches forum vor englischem möglich ?

hannes

Recommended Posts

in der reihenfolge den deutschsprachigen teil des forums

vor dem englischsprachigen teil anzuordnen

Hm. Es kann immer nur einer vorne stehen. Und die Internationalen Teilnehmer sind einfach mengenmäßig überlegen.

Wie meine Mutter zu uns Kindern immer gesagt hat: Ihr könnt ja mal tauschen!

net bös sein...

Nicht wegen so was ;-)

Andreas

From what google has just translated for me, it looks like English is not allowed over here. If this is the case, I won't post here again.

Sorry to have offended you.

---

Von welchem google gerade für mich übersetzt hat, schaut es, wie Englisch nicht hier erlaubt wird. Wenn dieses der Fall ist, gebe ich nicht hier wieder bekannt.

Traurig, dich beleidigt zu haben.

Guest menze_as

Advertisement (gone after registration)

Andy, I think you misunderstood something - Ronald meant, that German Language isn't "German" any longer because of its Anglicisms. ;)

Of course you and others may write in English. The only problem is that some posters perhaps will not understand what's going on.

greetings,

Astrid vom Vienna

Eine kleine Ergänzung: Im deutschen Forum nach Möglichkeit bitte immer deutsch schreiben, da sich sonst einige Teilnehmer ausgegrenzt fühlen.

Nichts zu sagen gegen ein "Nice shot" oder "Terrific" oder ähnliches, aber die Diskussion sollte bitte in der jeweiligen Sprache bleiben.

Ansonsten: Toll, dass sich das hier jetzt ein bisschen mischt!

--

One little addition: Please try to write German in the German Forum. There are some members who don't speak english and I don't want them to feel redlined.

Nothing to say against short comments like "Nice shot" or "Terrific", but the discussion should stay in the appropriate language.

Besides that: Great, that things get mixed up here!

Regards / Gruß

Andreas

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...