Guest Posted August 5, 2009 Share #1 Posted August 5, 2009 Advertisement (gone after registration) soll Kunst in der Öffentlichkeit sein! München, M8.2, 1.4/35 asph Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Hi Guest, Take a look here Da stimmt doch was nicht.... I'm sure you'll find what you were looking for!
RedNomis Posted August 5, 2009 Share #2 Posted August 5, 2009 soll Kunst in der Öffentlichkeit sein! Was? Das Bild oder die Treppe? Link to post Share on other sites More sharing options...
franz_schn Posted August 7, 2009 Share #3 Posted August 7, 2009 Die Natur siegt auf Sicht immer. Originell. LG Franz Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gugnie Posted August 7, 2009 Share #4 Posted August 7, 2009 Im Jahr 2 der Stromkrise VII. Die Natur erobert die Hauptstädte der Welt. Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted August 7, 2009 Share #5 Posted August 7, 2009 Gut getarnter, unterirdischer Militäreinsatz. Link to post Share on other sites More sharing options...
baxx Posted August 7, 2009 Share #6 Posted August 7, 2009 Super. Würde ich in Berlin auch gern haben. Dann könnte ich morgens immer ne Gießkanne mitnehmen und mir bei der Gartenarbeit das Warten auf die S-Bahn verkürzen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Chrism.. Posted August 7, 2009 Share #7 Posted August 7, 2009 Advertisement (gone after registration) Bestimmt eine mit EU-Mitteln geförderte Sparmaßnahme Link to post Share on other sites More sharing options...
ErichF Posted August 8, 2009 Share #8 Posted August 8, 2009 Entweder neue Überschrift (nach baxx) "S-Bahn Berlin" oder, Alternative, "neue Aktivität aus dem Bundesumweltministerium". Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.