Rona!d Posted November 2, 2006 Share #1 Posted November 2, 2006 Advertisement (gone after registration) M8, Summilux 50 (vor-asph.) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/8344-m8-summilux-50-vor-asph/?do=findComment&comment=82503'>More sharing options...
Advertisement Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Hi Rona!d, Take a look here M8, Summilux 50 (vor-asph.). I'm sure you'll find what you were looking for!
markus Posted November 2, 2006 Share #2 Posted November 2, 2006 Ronald, traust Du Dich, so eine alte "Scherbe" an ner neuen M8 zu verwenden? Mit dem asph. wär´s bestimmt viiieeel besser geworden ;-) Link to post Share on other sites More sharing options...
Rona!d Posted November 2, 2006 Author Share #3 Posted November 2, 2006 Markus, falls sich jemand traut, mir diese "alte Scherbe" in chrom und gutem Zustand (letztes Modell mit einschiebbarer Geli) günstig zu verkaufen, traute ich mir den Erwerb zu (müßte dann aber mein aktuelles Chrom-Elmar noch an den Mann/die Frau bringen) Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest hagen Posted November 2, 2006 Share #4 Posted November 2, 2006 Ronald, traust Du Dich, so eine alte "Scherbe" an ner neuen M8 zu verwenden?Mit dem asph. wär´s bestimmt viiieeel besser geworden ;-) Das war meins Du Pfeife Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.