eckart Posted September 19, 2008 Share #1 Posted September 19, 2008 Advertisement (gone after registration) [attach]103879[/attach] Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Hi eckart, Take a look here Spritsäufer. I'm sure you'll find what you were looking for!
Marquinius Posted September 20, 2008 Share #2 Posted September 20, 2008 Aber sehr kräftig Marco Link to post Share on other sites More sharing options...
Chrism.. Posted October 1, 2008 Share #3 Posted October 1, 2008 Gefällt mir. Gruß, Christoph Link to post Share on other sites More sharing options...
halmsen Posted October 2, 2008 Share #4 Posted October 2, 2008 Der hat seine "Getränkeflaschen" immer dabei. Schönes Exemplar. Link to post Share on other sites More sharing options...
josef38 Posted October 5, 2008 Share #5 Posted October 5, 2008 Der hat seine "Getränkeflaschen" immer dabei. Schönes Exemplar. Und Becher auch! Schönes Bild! Josef. P.S.: Aber mit dem Zusammenstoss mit anderem Auto muss es sehr gefährlich sein!! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest liesevolvo Posted October 6, 2008 Share #6 Posted October 6, 2008 Ich befürchte, das Fahrzeug ist olivgrün-matt lackiert. Zusammenstöße mit anderen Fahrzeugen sind da nur 'Kollateralschäden'. Sehr schön, Eckart. Lieben Gruß! Lenn Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.