Jump to content

Holland

aj55

Recommended Posts

Advertisement (gone after registration)

Ik weet niet hoe het normaal geregeld wordt, dus ik doe maar een duit in het zakje :)

Is het misschien handiger om gewoon een datum (in november is prima) te prikken en daar iedereen op in te laten schrijven? Twee data met voorkeur 1 en voorkeur 2 kan ook.

Of wordt die datum door Leica aangegeven? Nee toch? Dat hebben we toch zelf in de hand?

Marco

x
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Ook ik zou graag van de partij zijn. Maar... kennen jullie elkaar soms al ? Dan ben ik een vreemde eend in de bijt en kan dat dan wel?

Ik kan op 18 en op 25 oktober. Het lijkt me geweldig. Nieuwe buren in Zeeburg hoeven jullie niet te zoeken want ik woon daar aan het water dus licht en uitzicht in overvloed. Die buren zijn dan nu dus gevonden.

Wil ook best gastvrouw zijn.

Groet, Jannetje

Guest tvleeskr

Advertisement (gone after registration)

9 november lijkt mij een prima datum. Jaap heeft helemaal geen week nodig, er is geen tijdsverschil, alleen temperatuurverschil :-0

Dus dan maar een extra jas??

Amsterdam 9 november 10.30 Lloyd hotel. Wat mij betreft houden we het daar op!

mvg

Thom

9 november lijkt mij een prima datum. Jaap heeft helemaal geen week nodig, er is geen tijdsverschil, alleen temperatuurverschil :-0

Dus dan maar een extra jas??

Amsterdam 9 november 10.30 Lloyd hotel. Wat mij betreft houden we het daar op!

mvg

Thom

Cultuurverschil...:( Ik doe mijnbest...

Michiel, ga je daar nog naar toe :confused: Ik al jaren niet meer :D

Ik had gehoord dat die helemaal ingestort was!

Ja, ik ga nog steeds. Het is niet meer zo groot als vroeger maar er is nog genoeg te halen en wat mij betreft nog steeds de moeite waard. Maar ik hou dan ook van oude mechanische camera's.

Groeten,

Michiel Fokkema

Staat genoteeerd, ik ben van plan om te komen . Moeten we nog tel.nr. doorgeven of zo, bijvoorbeeld bij verhindering? Dat stuur ik liever via PM.

Je kan na deze bijeenkomst toch nog naar de camerabeurs of moet ik de hele dag reserveren?

Hallo allemaal,

ook ik ben graag van de partij.

Ik woon in de nieuwe buurt langs het IJ, dus dat heeft zeker mijn voorkeur. Begin november is prima, de dag maakt mij niet uit.

9 nov 10:30 Lloyd Hotel Amsterdam: OK

Groeten,

Peter

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...