Guest tvleeskr Posted September 21, 2008 Share #41 Posted September 21, 2008 Advertisement (gone after registration) Hi, hierbij wat informatie over het Lloyd hotel. Ik zal ze vooraf even bellen, mocht er een probleem zijn dan zal ik dat hier uiteraard tijdig posten. Openbaar vervoer vanaf Centraal Station: Neem sneltram 26 richting Ijburg. Stap in op het Centraal Station en stap uit bij de (derde) halte Rietlandpark (100 meter van het Lloyd Hotel). Met de auto vanaf de ring A10: Neem afslag (S114) Zeeburg/Centrum/Artis. Ga onderaan de afslag richting centrum. U rijdt dan vanzelf de Piet Heintunnel in, volg de rechterbaan. Na tunnel gaat u bij de stoplichten rechtsaf, dit is de Piet Heinkade. Bij de stoplichten rechtsaf. De weg maakt een scherpe bocht naar rechts, dit is de Oostelijke Handelskade. Na 400 meter ziet u rechts het Lloyd Hotel. Parkeren: De ingang van de parkeergarage is na het tweede gebouw aan de rechterkant. De parkeerkosten bedragen €2.50 per uur met een maximum van €22.50 per 24 uur. De ingang van de garage is dus een paar honderd meter vóór het hotel. Je kunt ook op straat parkeren volgens mij. mvg Thom Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Hi Guest tvleeskr, Take a look here Holland. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest tvleeskr Posted September 21, 2008 Share #42 Posted September 21, 2008 Ook ik zou graag van de partij zijn. Maar... kennen jullie elkaar soms al ? Dan ben ik een vreemde eend in de bijt en kan dat dan wel?Ik kan op 18 en op 25 oktober. Het lijkt me geweldig. Nieuwe buren in Zeeburg hoeven jullie niet te zoeken want ik woon daar aan het water dus licht en uitzicht in overvloed. Die buren zijn dan nu dus gevonden. Wil ook best gastvrouw zijn. Groet, Jannetje Hi Jannetje, je bent natuurlijk welkom! En geen vreemde eend in de bijt. Dit is een gelegenheidsbijeenkomst, cappucino, lopen en fotograferen, ontspannen en volkomen vrij zijn in wat je wel of niet wil doen, toch nog even een late lunch ergens aan een grote tafel?, mijn Leica is de mooiste , de Leica van jou is toch ook wel heel erg mooi:cool: , sommigen hebben bijzondere foto's bij zich,altijd leuk! enz. tot dan! Link to post Share on other sites More sharing options...
Jannetje Posted September 25, 2008 Share #43 Posted September 25, 2008 Beste tvleeskr, Ik denk dat je je vergist. Je kunt niet weten wat voor Leica ik heb toch? Ik heb een D-lux 3:D EN een Digilux 3:D . Ziezo. Maar ja die M8 van jou, daar kan ik niet tegen op. Ik kan op 9 november om 10:30 uur maar moet om 14:00 uur uiterlijk afhaken want dan moet ik werken. Tot 9 november en ik ben erg benieuwd. Groet, Jannetje Link to post Share on other sites More sharing options...
keez Posted September 25, 2008 Share #44 Posted September 25, 2008 Als het goed is ben ik ook van de partij. Eens kijken of Amsterdam mooier is dan Rotterdam tot dan Kees-Jan Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest tvleeskr Posted October 4, 2008 Share #45 Posted October 4, 2008 Beste tvleeskr, Ik denk dat je je vergist. Je kunt niet weten wat voor Leica ik heb toch? Ik heb een D-lux 3:D EN een Digilux 3:D . Ziezo. Maar ja die M8 van jou, daar kan ik niet tegen op. Ik kan op 9 november om 10:30 uur maar moet om 14:00 uur uiterlijk afhaken want dan moet ik werken. Tot 9 november en ik ben erg benieuwd. Groet, Jannetje Mijn lieve Mathilde heeft gewoonlijk haar Panasonic TZ1 bij zich. En maakt daarmee veel betere foto's dan ik Thom Link to post Share on other sites More sharing options...
peterv Posted October 4, 2008 Share #46 Posted October 4, 2008 Als het goed is ben ik ook van de partij.Eens kijken of Amsterdam mooier is dan Rotterdam tot dan Kees-Jan Ik woon nu ruim 20 jaar in Amsterdam, en kan bevestigen dat Rotterdam veel mooier is. Grootstedelijker, meer metropolitisch. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest tvleeskr Posted October 6, 2008 Share #47 Posted October 6, 2008 Advertisement (gone after registration) hi, het Lloyd hotel is op 9/11 gewoon open, we hoeven niet te reserveren. Er is daar overigens een permanente tentoonstelling -Lloyd History in het Lloyd Hotel- over de geschiedenis van het gebouw, met o.a. 80 foto's die door Maarten van der Heijden (groepsleider) werden gemaakt in de tijd dat het hotel een jeugdgevangenis was. Link to post Share on other sites More sharing options...
remmeltvanveelen Posted October 17, 2008 Share #48 Posted October 17, 2008 Iemand bezwaar om tot november te wachten? Jaap is dan weer terug en het is nog steeds najaar. En dan is de Kina goed voorbij en heeft Leica wellicht duidelijke beslissingen genomen Wat mij betreft kan ik pas op 30 november. In de daaraan voorafgaande weekenden zit ik vast vanwege een expositie van mijn werk in de Engelmunduskerk te Velsen-Zuid (samen met een sieraadkunstenaar). Openingstijden: zaterdag: 11-17 uur, zondag: 13-17 uur. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom! Link to post Share on other sites More sharing options...
vanhulsenbeek Posted October 17, 2008 Share #49 Posted October 17, 2008 Wat mij betreft kan ik pas op 30 november. In de daaraan voorafgaande weekenden zit ik vast vanwege een expositie van mijn werk in de Engelmunduskerk te Velsen-Zuid (samen met een sieraadkunstenaar). Openingstijden: zaterdag: 11-17 uur, zondag: 13-17 uur. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom! Dat is heel aardig Remmelt, maar ik heb het gevoel dat inmiddels 9 november vaststaat. En ik denk dat een aantal al daar op rekent. Als ik mij vergis........... wie o wie? Link to post Share on other sites More sharing options...
Marquinius Posted October 17, 2008 Share #50 Posted October 17, 2008 Ik heb in ieder geval 9 november geblokt in mijn agenda voor deze bijeenkomst... en wou dat eigenlijk ook zo houden Marco Link to post Share on other sites More sharing options...
vanhulsenbeek Posted October 17, 2008 Share #51 Posted October 17, 2008 Ik heb in ieder geval 9 november geblokt in mijn agenda voor deze bijeenkomst... en wou dat eigenlijk ook zo houden Marco Dat geldt dus ook voor mij! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest tvleeskr Posted October 17, 2008 Share #52 Posted October 17, 2008 Dat geldt dus ook voor mij! 9 november Amsterdam gaat in elk geval door. Remmelt kan natuurlijk altijd een volgende bijeenkomst organiseren? Thom Link to post Share on other sites More sharing options...
vanhulsenbeek Posted November 2, 2008 Share #53 Posted November 2, 2008 9 november Amsterdam gaat in elk geval door. Nog ff checke: alles staat op GO? Zondag 9 november 10:30h Lloyd Hotel Amsterdam Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest tvleeskr Posted November 3, 2008 Share #54 Posted November 3, 2008 Nog ff checke: alles staat op GO? Zondag 9 november 10:30h Lloyd Hotel Amsterdam AJ zal er zijn, Jaapv vast ook wel, tenzij hij zijn vliegtuig heeft gemist, en Mathilde en ik ook. Link to post Share on other sites More sharing options...
jaapv Posted November 4, 2008 Share #55 Posted November 4, 2008 9 november lijkt mij een prima datum. Jaap heeft helemaal geen week nodig, er is geen tijdsverschil, alleen temperatuurverschil :-0Dus dan maar een extra jas?? Thom Eén jas??? Het zijn wel 30 graden verschil!! Link to post Share on other sites More sharing options...
vanhulsenbeek Posted November 4, 2008 Share #56 Posted November 4, 2008 Eén jas??? Het zijn wel 30 graden verschil!! En dan de windchill factor ......... Link to post Share on other sites More sharing options...
SJP Posted November 4, 2008 Share #57 Posted November 4, 2008 Ik zal er zijn. Nog afgezien van de windchill mbt mijn eigen lijf en leden nu maar duimen dat mijn M8 niet ter ziele gaat in de mist, kou, regen etc. Is er nog een locatie die we in gedachten hebben om elkaar te vinden by Lloyd Hotel. In de bar of de sauna, by the pool? Leica nerds zijn op afstand te identificeren zou ik denken maar toch... groeten Stephen Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Lotw Posted November 4, 2008 Share #58 Posted November 4, 2008 Nog ff checke: alles staat op GO? Zondag 9 november 10:30h Lloyd Hotel Amsterdam Is goed. Voor mij is het nog niet helemaal helder of ik kan, maar laat maar doorgaan! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/61211-holland/?do=findComment&comment=705099'>More sharing options...
Guest tvleeskr Posted November 5, 2008 Share #59 Posted November 5, 2008 Ik zal er zijn. Nog afgezien van de windchill mbt mijn eigen lijf en leden nu maar duimen dat mijn M8 niet ter ziele gaat in de mist, kou, regen etc. Is er nog een locatie die we in gedachten hebben om elkaar te vinden by Lloyd Hotel. In de bar of de sauna, by the pool? Leica nerds zijn op afstand te identificeren zou ik denken maar toch... groeten Stephen Duimen, tja Thumps-up wellicht? Ook prima bij koud weer trouwens.. We zijn wel herkenbaar, allemaal met fototoestel en er zijn in dit jaargetijde vast geen Japanners in het hotel :-))) Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Joachim_I Posted November 7, 2008 Share #60 Posted November 7, 2008 Unfortunately, I won't make it this time (I have to work). Have a good time in Amsterdam! Best, Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.