PeterL Posted August 16, 2007 Share #1 Posted August 16, 2007 Advertisement (gone after registration) Wittenberg Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Hi PeterL, Take a look here Schlosskirche. I'm sure you'll find what you were looking for!
haika Posted August 19, 2007 Share #2 Posted August 19, 2007 schön zu sehen, dass du auch gesamtansichten im repertoire hast vielleicht sind die üblichen kommentatoren darob noch so geschockt, dass sie nicht kommentieren können. ich hab mich inzwischen so weit erholt, dass ich sagen kann: mir gefällts! freundliche grüße, günter Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted August 19, 2007 Author Share #3 Posted August 19, 2007 Danke für den netten Kommentar:) Link to post Share on other sites More sharing options...
vbehrens Posted August 19, 2007 Share #4 Posted August 19, 2007 Schöner "SCherenschnitt". Mir gefälls. Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.