Jump to content

Meeting in Holland?

When should the meeting take place?  

19 members have voted

1. 1. When should the meeting take place?

• 7 SEP
      1
    • 14 SEP
      12
    • 5 OCT
      5
    • 12 OCT
      3
    • would like to come, but unfortunately can't manage
      0

Recommended Posts

• Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Advertisement (gone after registration)

Hoe groot is de club eigenlijk? ik zie nu een man/vrouw of 8 bij de poll. Is het niet handiger om nu gewoon een datum te kiezen en de zaak te organiseren voorzover nodig met b.v. Sinkel? Het hoeft toch geen eenmalig event te zijn, we kunnen b.v. dan in het voorjaar weer een keer doen, op een andere locatie?

Het lukt toch niet om een datum te vinden die iedereen kan.

Aangezien 14 september nu de meeste stemmen heeft stel ik voor om die datum gewoon hard te maken. Ik ken de ruimte bij Sinkel niet, maar ik neem aan dat daar wel meer dan 6 mensen in kunnen? Hans?

Hoi Rik,

Lijkt me een goed plan. Met een beetje proppen kunnen er een paar duizend man in, dus ons kleine M8 groepje moet wel lukken. Er is een min of meer afgescheiden ruimte om een hoekje met uizticht op het binnentuintje waar je aan een grote tafel kunt zitten. Ik ga maandag wel even bellen of we dat moeten reserveren.

Hans

Winkel van Sinkel | Cultureel Culinair Warenhuis in Utrecht

Hoi,

Looks good to me. To summarise: it will be Utrecht, September 14th, in the "De Serre" which is part of the "Winkel van Sinkel".

What time do you propose?

I also suggest to treat it as a general Leica User meeting, so not only M8s but also SLRs, Ms and the rest...

Regards, C.

Je kunt ook parkeren onder het Vredenburg of in garage de Rijnkade. Ingangen allebei aan de Catharijnebaan. Springweg is het dichtste bij. Als je de uitgang aan de kant van de Oudegracht neemt ga je onder een huisje door en dan op de gracht naar links. Straat helemaal uitopen en dan zie je aan de overkant van de gracht de Winkel van Sinkel. Kan niet mis. Het is een heel groot gebouw.

Hans

Haha, zes uur dan maar?

20.00 uur is prima wat mij betreft.

Overigens is die Serre gewoon het achterste gedeelte in de grote ruimte.

Zijn we het allemaal eens over de 14e? dan ga ik veenbellen of ik die grote tafel kan reserveren.

Hans

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...