Tonkerdog Posted September 25, 2016 Share #1 Posted September 25, 2016 Advertisement (gone after registration) Hi everyone I've lost my lens hood. I phoned a store in London and asked about it, and they said they'd call back. I don't have much faith to be honest, so does anyone know where I can order one? Regards Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted September 25, 2016 Posted September 25, 2016 Hi Tonkerdog, Take a look here Q lens hood. I'm sure you'll find what you were looking for!
Bjiork Posted September 26, 2016 Share #2 Posted September 26, 2016 I lost mine too. Prices variate so much between different leica stores, sometimes even 80 euros. My recomandation is to contact more stores and compare. Some of them will bring you in a week, others in a month, or if you are lucky they have it in the store. Link to post Share on other sites More sharing options...
earleygallery Posted September 26, 2016 Share #3 Posted September 26, 2016 wrong info Link to post Share on other sites More sharing options...
Mr.Q Posted September 28, 2016 Share #4 Posted September 28, 2016 How'd you guys lose is? Curious because I never take mine off. Link to post Share on other sites More sharing options...
soizic Posted September 28, 2016 Share #5 Posted September 28, 2016 Mine is not lost but I don't know where it is ! Link to post Share on other sites More sharing options...
marchyman Posted September 28, 2016 Share #6 Posted September 28, 2016 How'd you guys lose is? Curious because I never take mine off. Guess: it was put aside to install a filter -- say a circular polarizer which is harder to adjust with the hood attached -- and forgotten. The thought of doing that worried my just enough that I put up with hard to adjust when I use my circular polarizer. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.