Guest ralf. Posted March 9, 2016 Share #1 Posted March 9, 2016 Advertisement (gone after registration) Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Hi Guest ralf., Take a look here Pfälzer Wald. I'm sure you'll find what you were looking for!
Suuumm55 Posted March 9, 2016 Share #2 Posted March 9, 2016 schlicht und einfach, jedoch mit grosser Wirkung......eingefangen Link to post Share on other sites More sharing options...
ferdinand Posted March 9, 2016 Share #3 Posted March 9, 2016 das Bild hat mehr japanische Anmutung, weniger pfälzisch (wie Saumagen) ich find's gut Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ralf. Posted March 9, 2016 Share #4 Posted March 9, 2016 Mich hat dieser Wald sehr überrascht. Dir Empfindung von Ferdinand hatte ich auch. Link to post Share on other sites More sharing options...
vbehrens Posted March 10, 2016 Share #5 Posted March 10, 2016 Sehr gelungen, gehört riesig an die Wand. Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
thowi Posted March 12, 2016 Share #6 Posted March 12, 2016 Hallo, wunderbar locker, detailreich und nicht aufdringlich. Wie Volker schon sagte: Ab an die Wand damit! Gruß Thomas Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ralf. Posted March 12, 2016 Share #7 Posted March 12, 2016 Advertisement (gone after registration) Danke allen - bin froh, diesen Waldweg genommen zu haben... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.