eckart Posted April 17, 2014 Share #1 Posted April 17, 2014 Advertisement (gone after registration) ich weiß, is park und nicht strasse:D Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! M6-28-YGr-TriX-TmaxDeveloper Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! M6-28-YGr-TriX-TmaxDeveloper ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/225400-park-am-morgen/?do=findComment&comment=2570310'>More sharing options...
Advertisement Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 Hi eckart, Take a look here park am morgen. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Posted April 18, 2014 Share #2 Posted April 18, 2014 schöne dunkle serie ,vor allem die ersten beiden pix gefallen mir sehr. lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
FrancoC Posted April 21, 2014 Share #3 Posted April 21, 2014 2 und 4 gefallen mir, doch für meinen Geschmack sind die Schatten zu dunkel. Grüße, Thorsten Link to post Share on other sites More sharing options...
schmierlinse Posted April 22, 2014 Share #4 Posted April 22, 2014 Düster, morbide wie es mag. Nur zum Park passt es nicht so recht, meine ich. Link to post Share on other sites More sharing options...
Hans-Peter Posted April 22, 2014 Share #5 Posted April 22, 2014 Bei "Park am Morgen" kommt mir nicht gleich düster und schwarz in den Sinn. Irgendwie passen Titel und Umsetzung nicht zusammen. Aber vielleicht kommt mir einfach zu schnell das Klischee in den Sinn, wenn ich Park am Morgen lese. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.