schmolinski Posted December 12, 2013 Share #1 Posted December 12, 2013 Advertisement (gone after registration) Lerne grad meine neue M kennen… Danke für ansehen…! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ach ja und wegen der Tonung… lambda ist schuld steckt irgendwie an, auch wenn ich's nicht so professionell beherrsche. Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ach ja und wegen der Tonung… lambda ist schuld steckt irgendwie an, auch wenn ich's nicht so professionell beherrsche. ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/218306-fise-her-klause/?do=findComment&comment=2485826'>More sharing options...
Advertisement Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Hi schmolinski, Take a look here Fise her klause. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Posted December 13, 2013 Share #2 Posted December 13, 2013 ..... ach ja und wegen der Tonung… lambda ist schuld steckt irgendwie an,...... ....so ne art kontrast-schnupfen oder was:D;) lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Fotototal2012 Posted December 13, 2013 Share #3 Posted December 13, 2013 Das du sie erst kennen lernst sehe ich am Bild. Hätteste auch mit ner 50euro Cam hinbekommen. Link to post Share on other sites More sharing options...
schmolinski Posted December 13, 2013 Author Share #4 Posted December 13, 2013 Das du sie erst kennen lernst sehe ich am Bild. Hätteste auch mit ner 50euro Cam hinbekommen. Dann hätte ich es aber hier nicht zeigen dürfen. Die Eintrittskarte ins Leica Forum ist leider etwas teuerer Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted December 14, 2013 Share #5 Posted December 14, 2013 Das du sie erst kennen lernst sehe ich am Bild. Hätteste auch mit ner 50euro Cam hinbekommen. 1 bis 2 Bilder als Lernkurve sollte man schon durchgehen lassen!!! Link to post Share on other sites More sharing options...
hartgraef Posted December 14, 2013 Share #6 Posted December 14, 2013 Fise herk läuse Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.