hverheyen Posted March 27, 2013 Share #1 Posted March 27, 2013 Advertisement (gone after registration) Schmutzgeier Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Beide mit 105-280er an D800 auf Monopod Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Beide mit 105-280er an D800 auf Monopod ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/201403-die-landung-und-der-schrei/?do=findComment&comment=2283287'>More sharing options...
Advertisement Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 Hi hverheyen, Take a look here die Landung und der Schrei. I'm sure you'll find what you were looking for!
doppelwurst Posted March 30, 2013 Share #2 Posted March 30, 2013 die Landung gefällt mir sehr gut, insbesondere hast Du die Belichtung ordentlich hinbekommen. Bei Vögeln im Flug breche ich mir immer einen ab, weil das Licht ja meist von oben auf den Vogel fällt, und die Kamera nur die Schattenseite sieht. Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted March 30, 2013 Author Share #3 Posted March 30, 2013 In solchen Situationen können die Leicascherben zeigen, was sie so können. Hinzu kommt die fast perfekte Colormatrixmessung der D800. Passt super zusammen - ein Dreamteam. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.