hverheyen Posted January 30, 2013 Share #1 Posted January 30, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/197249-das-wandern-das-waaandeeern/?do=findComment&comment=2228993'>More sharing options...
Advertisement Posted January 30, 2013 Posted January 30, 2013 Hi hverheyen, Take a look here das Wandern, das Waaandeeern. I'm sure you'll find what you were looking for!
nocti lux Posted January 30, 2013 Share #2 Posted January 30, 2013 +++ astrein Geht der arme Kerl irgendwie gebückt, oder kommt mir das nur so vor? Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted January 30, 2013 Author Share #3 Posted January 30, 2013 ich glaube, er läuft immer so... dazu leicht von oben. Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted January 30, 2013 Author Share #4 Posted January 30, 2013 kurz vor mir hat er dann abgedreht Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ups, bin mir nicht so sicher, ob es der Selbe und nicht nur der gleiche Vogel ist... Da liefen nämlich zwei rum. Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ups, bin mir nicht so sicher, ob es der Selbe und nicht nur der gleiche Vogel ist... Da liefen nämlich zwei rum. ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/197249-das-wandern-das-waaandeeern/?do=findComment&comment=2229032'>More sharing options...
nocti lux Posted January 30, 2013 Share #5 Posted January 30, 2013 Wenn der nicht seinen Ring kurzfristig von einem Fuß zum anderen gewechselt hat:p, sind's zwei verschiedene Exemplare. Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted January 30, 2013 Author Share #6 Posted January 30, 2013 Über den Ring bin ich auch gestolpert. Aber das Gefieder zeigt deutlich, es sind zwei verschiedene Vögel. Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted January 30, 2013 Share #7 Posted January 30, 2013 Advertisement (gone after registration) So verdrossen bin ich bestimmt auch manches M al unterwegs gewesen. : -)) Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted February 3, 2013 Share #8 Posted February 3, 2013 Das sind 2 ganz besonders coole Typen. Klasse Aufnahmen, wie alle Tieraufnahmen von dir. Link to post Share on other sites More sharing options...
poseidon Posted February 4, 2013 Share #9 Posted February 4, 2013 Hi, schon und auch schön scharf.......... Welche Optik war denn da auf der D800......... Gruß Horst Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.