hverheyen Posted January 30, 2013 Share #1 Posted January 30, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/197240-baumente/?do=findComment&comment=2228941'>More sharing options...
Advertisement Posted January 30, 2013 Posted January 30, 2013 Hi hverheyen, Take a look here Baumente. I'm sure you'll find what you were looking for!
hverheyen Posted January 31, 2013 Author Share #2 Posted January 31, 2013 ach das ist ja interessant: Ich interessiere mich eigentlich nicht so für Enten... Aber weil diese im Baum hockte und offensichtlich keine (oder nur kleine) Schwimmhäute hat, bin ich gerade stutzig geworden und habe mal gegoogelt. Diese Enten brüten in Baumhöhlen, die bis zu 9m über dem Grund sind udn klettern mit ihren spitzen Krallen in den Bäumen rum. Was es alles so gibt?... Mandarinente – Wikipedia Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.