Guest Benqui Posted January 10, 2013 Share #1 Posted January 10, 2013 Advertisement (gone after registration) Cityrunner in Aktion, aufgenommen mit tmax 400 Grüße Marc Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195885-jetzt-nicht-die-balance-verlieren/?do=findComment&comment=2211717'>More sharing options...
Advertisement Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 Hi Guest Benqui, Take a look here Jetzt nicht die Balance verlieren. I'm sure you'll find what you were looking for!
macrobernd Posted January 10, 2013 Share #2 Posted January 10, 2013 Stark! Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 15, 2013 Share #3 Posted January 15, 2013 Klasse. Gefällt mir sehr gut. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Alexander Unruhe Posted January 15, 2013 Share #4 Posted January 15, 2013 Der Mann scheint unscharf zu sein. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted January 15, 2013 Share #5 Posted January 15, 2013 Ja, das mag wohl sein, stört mich aber hier eigentlich nicht sehr. Ich spare mir mal den Spruch mit der überschätzten Schärfe. Ein bißchen bewegt hat er sich ja immer und eigentlich war ich froh, daß ich ihn direkt auf dem Geländer erwischt habe. Grüße Marc Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Alexander Unruhe Posted January 15, 2013 Share #6 Posted January 15, 2013 Ja, das mag wohl sein, stört mich aber hier eigentlich nicht sehr. Ich spare mir mal den Spruch mit der überschätzten Schärfe. Ein bißchen bewegt hat er sich ja immer und eigentlich war ich froh, daß ich ihn direkt auf dem Geländer erwischt habe. Dummerweise stößt er mit dem Kopf an den Klüverbaum... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted January 15, 2013 Share #7 Posted January 15, 2013 Advertisement (gone after registration) Dafür gibt's Aspirin und er hat ja ne dicke Mütze auf Link to post Share on other sites More sharing options...
Unbekannter Photograph Posted January 16, 2013 Share #8 Posted January 16, 2013 Dummerweise stößt er mit dem Kopf an den Klüverbaum... Wie soll er denn sonst die Balance halten? Doch wohl nicht mit Füßen und Händen an der Stange.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted January 16, 2013 Share #9 Posted January 16, 2013 Wie soll er denn sonst die Balance halten? Doch wohl nicht mit Füßen und Händen an der Stange.... eben drum! Link to post Share on other sites More sharing options...
orni100 Posted January 16, 2013 Share #10 Posted January 16, 2013 Dummerweise stößt er mit dem Kopf an den Klüverbaum... Genau so hätte ich es auch gestaltet! Verstehst Du denn die Absicht nicht?! Cooles Photo im richtigen Moment abgedrückt Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.