hverheyen Posted March 2, 2007 Share #1 Posted March 2, 2007 Advertisement (gone after registration) ... durch die Brust ins linke Ohr [ATTACH]27830[/ATTACH] 100er APO Makro an E1 mit ein Fitzelchen EBV Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 Hi hverheyen, Take a look here von hinten.... I'm sure you'll find what you were looking for!
Kasior Posted March 2, 2007 Share #2 Posted March 2, 2007 ... durch die Brust ins linke Ohr [ATTACH]27830[/ATTACH] 100er APO Makro an E1 mit ein Fitzelchen EBV Und ich dachte immer Kamele hätten nur die Höcker doppelt. Link to post Share on other sites More sharing options...
telewatt Posted March 2, 2007 Share #3 Posted March 2, 2007 Und ich dachte immer Kamele hätten nur die Höcker doppelt. ..wieso, da sind doch zwei... Link to post Share on other sites More sharing options...
Kasior Posted March 2, 2007 Share #4 Posted March 2, 2007 ..wieso, da sind doch zwei... Zwei? ich seh nur 6 Beine also nur 1 1/2 . Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted March 2, 2007 Share #5 Posted March 2, 2007 Und das ist dann das Ende vom Lied. Link to post Share on other sites More sharing options...
Kasior Posted March 2, 2007 Share #6 Posted March 2, 2007 Und das ist dann das Ende vom Lied. Du hast doch nicht so lange gewartet, oder? Nun mal ernst, war das reiner Zufall oder wußtest du das der Wurf bevor stand. Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted March 2, 2007 Share #7 Posted March 2, 2007 Advertisement (gone after registration) Jochen, die Zoowärter warteten schon auf die Geburt und der Tierarzt auch. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.