PeterL Posted August 8, 2011 Share #1 Posted August 8, 2011 Advertisement (gone after registration) (Hätte ich gern mit Leica gemacht.) Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Hi PeterL, Take a look here Hibiskus. I'm sure you'll find what you were looking for!
rbihler Posted August 9, 2011 Share #2 Posted August 9, 2011 (Hätte ich gern mit Leica gemacht.) ... na dann mach halt ! Link to post Share on other sites More sharing options...
flyboy Posted January 21, 2012 Share #3 Posted January 21, 2012 Er nimmt jetzt Canon...wenn ich den letzten Thread richtig in Erinnerung habe :-) Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted January 21, 2012 Share #4 Posted January 21, 2012 Er nimmt jetzt Canon...wenn ich den letzten Thread richtig in Erinnerung habe :-) ist aber trotzdem sehr gut... Link to post Share on other sites More sharing options...
Dieter P ✝ Posted January 21, 2012 Share #5 Posted January 21, 2012 (Hätte ich gern mit Leica gemacht.) Du bist doch kein Masochist. Gruss Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
sinope73 Posted January 21, 2012 Share #6 Posted January 21, 2012 Ganz egal, womit entstanden, eine sehr ungewöhnliche und äußerst spannende Perspektive in einer Nahaufnahme. Das muss man erstmal so hinbekommen.... _______________ Grüße von sinope Link to post Share on other sites More sharing options...
Gregor08 Posted January 22, 2012 Share #7 Posted January 22, 2012 Advertisement (gone after registration) Schöne Höhle - vor allem mit dem kleinen "Stern" unten links. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.