hverheyen Posted January 31, 2011 Author Share #21 Posted January 31, 2011 Advertisement (gone after registration) Macht2. Mit dieser Schreibweise stellst Du aber Ansprüche ans Publikum; bei mir jedenfalls hat es etwas gedauert, bis der Groschen fiel. Mit freundlichem Gruß, Wolfgang Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Hi hverheyen, Take a look here VC 5,6/12mm an M8/9. I'm sure you'll find what you were looking for!
hverheyen Posted February 1, 2011 Author Share #22 Posted February 1, 2011 Trotzdem das Licht auch heute nicht so dolle war, und ich sowieso in der Nähe war, war ein Besuch im Dom fällig. Und da ich selten ohne Kamera vor die Türe gehe.... Macht2 mit CV12, F:8, 1,5s, ISO 640, mit LR3 die Ausrichtung vorgenommen und leicht entrauscht. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Ich finde, die Optik ist ein Gewinn Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Ich finde, die Optik ist ein Gewinn ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/141578-vc-5612mm-an-m89/?do=findComment&comment=1575223'>More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.