HelgeK Posted December 16, 2010 Share #1 Posted December 16, 2010 Advertisement (gone after registration) Ein par Bilder von heute aus dem Hamburger Westen. Es ließ sich nicht vermeiden, daß die eine oder andere Schneeflocke auf der Linse landete, ist zum Teil auf den Bildern zu sehen, Schöne Grüße aus Hamburg, Helge Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/139504-winterspaziergang-mit-der-v-lux20/?do=findComment&comment=1532665'>More sharing options...
Advertisement Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Hi HelgeK, Take a look here Winterspaziergang mit der V-Lux20. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Commander Posted December 16, 2010 Share #2 Posted December 16, 2010 Brrrrr,is ja wiederlich . Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest helmbrecht Posted December 17, 2010 Share #3 Posted December 17, 2010 #4 ist wirklich gut. sowas mag ich Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Cammaster Posted December 19, 2010 Share #4 Posted December 19, 2010 Helge, Dein Foto mit den Pferdeköpfen ist sehr schön. Link to post Share on other sites More sharing options...
Chrism.. Posted December 22, 2010 Share #5 Posted December 22, 2010 das letzte ist recht "nett" Link to post Share on other sites More sharing options...
marut Posted December 22, 2010 Share #6 Posted December 22, 2010 Die 4. Aufnahme ist sehr gelungen. Gruß marut Link to post Share on other sites More sharing options...
Digitom Posted December 22, 2010 Share #7 Posted December 22, 2010 Advertisement (gone after registration) Schöne Bilder, Stimmung gut eingefangen. Was zeigt: unbedingt auch bei "Sauwetter" den inneren Schweinehund überwinden und rausgehen, mit der Kamera.... Denke, an Weihnachten wird´s hier im Breisgau auch so übel, Wettermäßig. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest nuebe Posted December 22, 2010 Share #8 Posted December 22, 2010 #4 grüsse tom Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.