Gregor08 Posted November 2, 2010 Share #1 Posted November 2, 2010 Advertisement (gone after registration) . [ATTACH]229008[/ATTACH] Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Hi Gregor08, Take a look here MAG&Co.. I'm sure you'll find what you were looking for!
muellerman779 Posted November 2, 2010 Share #2 Posted November 2, 2010 Schönes Format und schönes Motiv. LG, Dirk Link to post Share on other sites More sharing options...
Gregor08 Posted November 3, 2010 Author Share #3 Posted November 3, 2010 Dank Dir, Dirk! Kurz zuvor lehnte der Atelier-Besitzer noch in der Tür, so bin ich erst auf das Motiv aufmerksam geworden. Leider wollte er wohl nicht mit auf´s Foto. Als ich die Kamera vor´s Auge genommen hat, ist er schnell nach drinnen verschwunden. Mit ihm wäre das Foto sicher interessanter geworden... Link to post Share on other sites More sharing options...
Unbekannter Photograph Posted November 3, 2010 Share #4 Posted November 3, 2010 Hier fehlt eindutig ein Lebewesen´- Hund, Katze, Maus, Ratte, Bär oder Mensch, ganz egal.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest *** Posted November 3, 2010 Share #5 Posted November 3, 2010 ratte, gute idee! Link to post Share on other sites More sharing options...
Graf Lomo Posted November 3, 2010 Share #6 Posted November 3, 2010 So muss sein. Mit Lebewesen wäre es nicht so schön schlicht. Link to post Share on other sites More sharing options...
Gregor08 Posted November 4, 2010 Author Share #7 Posted November 4, 2010 Advertisement (gone after registration) Danke Karsten! Und mit Ratten hab´ichs eh nicht so... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.