PasMichiel Posted September 17, 2010 Share #21 Posted September 17, 2010 Advertisement (gone after registration) er is niet echt een programma, maar hoe laat start het eigenlijk. Ik dacht mijn vrijdag weekend inluid biertje met een pinda'tje en een kaas'je bij de wasserette te doen, maar ben toch maar terug naar de beyerd gegaan. Druk is het nu in ieder geval nog niet. Maar dat wordt het zo hopelijk nog wel nu de zon ook meer te zien is. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Hi PasMichiel, Take a look here 18 september, Breda, netherlands. I'm sure you'll find what you were looking for!
PasMichiel Posted September 17, 2010 Share #22 Posted September 17, 2010 er is niet echt een programma, maar hoe laat start het eigenlijk. Ik dacht mijn vrijdag weekend inluid biertje met een pinda'tje en een kaas'je bij de wasserette te doen, maar ben toch maar terug naar de beyerd gegaan. Druk is het nu in ieder geval nog niet. Maar dat wordt het zo hopelijk nog wel nu de zon ook meer te zien is. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.