vbehrens Posted January 11, 2010 Share #1 Posted January 11, 2010 Advertisement (gone after registration) Hausfront in Cuxhaven. M8, 28mm Kritik, Lob & Tadel gerne gesehen. Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted January 11, 2010 Posted January 11, 2010 Hi vbehrens, Take a look here Riss. I'm sure you'll find what you were looking for!
j.al Posted January 12, 2010 Share #2 Posted January 12, 2010 Hausfront in Cuxhaven. M8, 28mm Kritik, Lob & Tadel gerne gesehen. Gruß Volker Das ist kein Riss sondern ein heftiger Bauschaden. Gruß Jürgen Link to post Share on other sites More sharing options...
gt3 racer Posted January 12, 2010 Share #3 Posted January 12, 2010 Das ist kein Riss sondern ein heftiger Bauschaden.Gruß Jürgen Es wirkt auf mich leider auch mehr wie ein Gutachtenbild. Link to post Share on other sites More sharing options...
j.al Posted January 12, 2010 Share #4 Posted January 12, 2010 Es wirkt auf mich leider auch mehr wie ein Gutachtenbild. Genau das meinte der ö.b.u.v.Sv. in mir. Gruß Jürgen Link to post Share on other sites More sharing options...
a_schmidt_ms Posted January 14, 2010 Share #5 Posted January 14, 2010 Es wirkt auf mich leider auch mehr wie ein Gutachtenbild. Sehe ich auch so. Grüße Andreas Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.