Little Joe Posted October 21, 2009 Share #1 Posted October 21, 2009 Advertisement (gone after registration) M8 Noctilux Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Hi Little Joe, Take a look here Auf wen warten die denn?. I'm sure you'll find what you were looking for!
halmsen Posted October 21, 2009 Share #2 Posted October 21, 2009 Wann gibt's denn endlich was zu futtern? Link to post Share on other sites More sharing options...
hverheyen Posted October 21, 2009 Share #3 Posted October 21, 2009 auf der anderen Seite steht einer mit einer M9 und Noctilux Link to post Share on other sites More sharing options...
Little Joe Posted October 21, 2009 Author Share #4 Posted October 21, 2009 Wäre deine Antwort richtig, Holger, wäre ich sicher ganz nervös geworden.... Aber du, Alex, hattest Recht. Den Beweis zeige ich hier: Link to post Share on other sites More sharing options...
halmsen Posted October 21, 2009 Share #5 Posted October 21, 2009 Hallo Little Joe, DANKE für die Auflösung, Die Körpersprache ließ ja kaum Zweifel Ist auf jeder Weide nicht anders, weltweit sozusagen. Holgers Einfall find ich dagegen ausgesprochen kreativ Gruß Alex Link to post Share on other sites More sharing options...
herbert gebhardt Posted October 21, 2009 Share #6 Posted October 21, 2009 Die warten doch auf Holger,die wollen doch alle ein " PASSFOTO " von ihm haben. Gruß herbert. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.