josef38 Posted October 6, 2009 Share #1 Posted October 6, 2009 Advertisement (gone after registration) M8, ELMARIT 21 mm. M8, mit diesem Objektiv ist, meiner Meinung nach, sehr gute Wahl für Naturaufnahme. Asgezeichnete Zeichnung und Fokus bevorzuge ich vor allem. MfG, Josef Und 100% http://www.ulozisko.sk/obrazky/219003/Amerikanischer_Nussbaum.jpg Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/99290-amerikanischer-nussbaum/?do=findComment&comment=1064417'>More sharing options...
Advertisement Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Hi josef38, Take a look here Amerikanischer Nussbaum. I'm sure you'll find what you were looking for!
etibeti Posted October 6, 2009 Share #2 Posted October 6, 2009 Bei mir auf dem Fussboden sieht der aber ganz anders aus! Gruß Andreas Link to post Share on other sites More sharing options...
rickp13 Posted October 6, 2009 Share #3 Posted October 6, 2009 hello josef ein schoenes foto. mit elmarit pre- oder ASPH?? gruesse aus hamburg rick Link to post Share on other sites More sharing options...
josef38 Posted October 6, 2009 Author Share #4 Posted October 6, 2009 hello josefein schoenes foto. mit elmarit pre- oder ASPH?? gruesse aus hamburg rick Danke für beide Kommentare! Mit ELMARIT 21 mm, ASPH. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest johann_wolfgang Posted October 6, 2009 Share #5 Posted October 6, 2009 Josef, ich liebe es mittlerweile Deine Fotos in Originalgrösse anzuschauen. Einfach herrlich. Ja, Dein Objektiv ist an der M8 wirklich sagenhaft gut. Bitte weiterhin so riesengrosse Fotos. Grüsse vom Johann Link to post Share on other sites More sharing options...
josef38 Posted October 7, 2009 Author Share #6 Posted October 7, 2009 Josef, ich liebe es mittlerweile Deine Fotos in Originalgrösse anzuschauen. Einfach herrlich. Ja, Dein Objektiv ist an der M8 wirklich sagenhaft gut. Bitte weiterhin so riesengrosse Fotos. Grüsse vom Johann Danke Johann! Leice M8 ist wirklich immer ein gutes Apparat! Viele Grüsse! Josef. Link to post Share on other sites More sharing options...
StFreud Posted October 8, 2009 Share #7 Posted October 8, 2009 Advertisement (gone after registration) Ich finde es irgendwie harmonisch, Josef. Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.