vbehrens Posted February 12, 2009 Share #1 Posted February 12, 2009 Advertisement (gone after registration) M8, 35mm. Kritik, Lob & Tadel wie immer gerne gesehen! Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Hi vbehrens, Take a look here Ice-Dream. I'm sure you'll find what you were looking for!
mumu Posted February 13, 2009 Share #2 Posted February 13, 2009 Hi Volker, was hast Du denn mit der Farbsättigung gemacht? Das Motiv kann ich mir auch sehr gut in s/w vorstellen. LG Reimar Link to post Share on other sites More sharing options...
vbehrens Posted February 13, 2009 Author Share #3 Posted February 13, 2009 Hi Volker, was hast Du denn mit der Farbsättigung gemacht? ... entsättig. Auf mich wirkt diese Bahn so unwirklich und dennoch fast 3-D. In S/W kommt es auch gut (war meine erste Ausarbeitung) ist für meinen Geschmack aber irgendwie recht langweilig. Dank & Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.