monsieur nobs Posted October 9, 2006 Share #1 Posted October 9, 2006 Advertisement (gone after registration) MP, Tri-Elmar, Dia-cross Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Hi monsieur nobs, Take a look here Briefkasten. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest mafra Posted October 9, 2006 Share #2 Posted October 9, 2006 aaaaahhhhh endlich und auch noch gut. gruss Link to post Share on other sites More sharing options...
m7chris Posted October 9, 2006 Share #3 Posted October 9, 2006 Klasse !! Gefällt mir ausnehmend gut. Christian Link to post Share on other sites More sharing options...
wizard Posted October 9, 2006 Share #4 Posted October 9, 2006 Jaaaa, Norbert, DAS ist wirklich gut! Seehr gut sogar. Hätt' ich gerne selber gemacht, so gut ist es Auf Dia-cross wäre ich jetzt allerdings nicht gekommen, sieht von den Farben her doch ziemlich "normal" aus. Grüße, Andreas Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gugnie Posted October 9, 2006 Share #5 Posted October 9, 2006 Find ich auch sehr interessant. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest who_rdmr Posted October 9, 2006 Share #6 Posted October 9, 2006 Das ist der HAMMER! Die "Gelbe Post"! In so einem Ding liegen vermutlich noch meine vermissten Filme von damals. Vielleicht haben sie sich bei der heutigen Luftverschmutzung schon selber entwickelt... Gruss WHO (Willkommen auf der Foto-Homepage von Werner H.O. Reupke) PS.: Ist das in Norddeutschland? Hier im Süden habe ich das Gefühl, die Kästen sind schon alle abgebaut. Kriege meine Filme nur nicht in eine Mail... Link to post Share on other sites More sharing options...
monsieur nobs Posted October 9, 2006 Author Share #7 Posted October 9, 2006 Advertisement (gone after registration) Danke :-) Werner, Hamburg vor ein paar Wochen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Rona!d Posted October 9, 2006 Share #8 Posted October 9, 2006 Link to post Share on other sites More sharing options...
sebastian_f Posted October 10, 2006 Share #9 Posted October 10, 2006 Klasse Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.