Guest Posted April 5, 2008 Share #1 Posted April 5, 2008 Advertisement (gone after registration) Fußgängerzugang zu einem Schweizer Bergdorf (M8 35mm): [ATTACH]81736[/ATTACH] str. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Hi Guest, Take a look here Für Sternthaler . I'm sure you'll find what you were looking for!
PeterL Posted April 5, 2008 Share #2 Posted April 5, 2008 Schade, dass es nicht für mich ist, wo ich solche Formengegensätze so mag. Link to post Share on other sites More sharing options...
vbehrens Posted April 5, 2008 Share #3 Posted April 5, 2008 Äußerst gelungen. Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
etibeti Posted April 5, 2008 Share #4 Posted April 5, 2008 Ich liebe diese pitoreske, anheimelnde traditionelle Architektur, die ja so typisch für die Alpen ist! Gruß Andreas Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Motivfindender Posted April 5, 2008 Share #5 Posted April 5, 2008 Dürfte eine der vielen getarnten schweizer Militärlandebahnen sein - oder eine der vielen Kanonennester im Gebirge... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.