Guest voyeur Posted February 1, 2008 Share #1 Posted February 1, 2008 Advertisement (gone after registration) ... 'objektivtest' - einfach mal rumgeballert Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 Hi Guest voyeur, Take a look here nur mal so.... I'm sure you'll find what you were looking for!
artisan Posted February 1, 2008 Share #2 Posted February 1, 2008 ... 'objektivtest' - einfach mal rumgeballert hat sich gelohnt Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest voyeur Posted February 1, 2008 Share #3 Posted February 1, 2008 naja, 'gelohnt' ist relativ... habe festgestellt, dass ich wohl doch etwas tiefer in die taschse greifen muss. das 35er lux hat seinen ganz eigenen chamre, ohne grosse schwaechen zu zeigen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Chrism.. Posted February 1, 2008 Share #4 Posted February 1, 2008 ja schöne Bilder, einfach mal "rumballern" sieht wohl bei den meisten anders aus. Link to post Share on other sites More sharing options...
artisan Posted February 1, 2008 Share #5 Posted February 1, 2008 das 35er lux hat seinen ganz eigenen chamre, ohne grosse schwaechen zu zeigen. das lohnt ich dann auf jeden Fall ... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest voyeur Posted February 1, 2008 Share #6 Posted February 1, 2008 jo... lohnt fuer leica... sonst nix Link to post Share on other sites More sharing options...
halmsen Posted February 1, 2008 Share #7 Posted February 1, 2008 Advertisement (gone after registration) Nicht schlecht. Gefällt mir. Eine passende Portion "Verfremdung". Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest voyeur Posted February 1, 2008 Share #8 Posted February 1, 2008 ach alex... du immer mit deinen 'verfremdungen'... das ist ein ganz normaler scan vom negativ... diesmal nicht verwackelt Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.