Deido Posted yesterday at 07:18 PM Share #1 Posted yesterday at 07:18 PM Advertisement (gone after registration) Um mal von den Diskussionen abzulenken, ob die EV1 nun eine "echte" M ist oder nicht, ob sie ein unausgegorenes Konzept ist oder nicht, usw... Man kann dennoch mit der EV1 tatsächlich fotografieren!! Hier: Hochofenwerk Phoenix West in Dortmund. EV1 mit WATE 16mm Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! 9 1 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/425240-bilder-mit-der-ev1/?do=findComment&comment=5888713'>More sharing options...
Advertisement Posted yesterday at 07:18 PM Posted yesterday at 07:18 PM Hi Deido, Take a look here Bilder mit der EV1. I'm sure you'll find what you were looking for!
Deido Posted yesterday at 07:19 PM Author Share #2 Posted yesterday at 07:19 PM Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! 8 1 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/425240-bilder-mit-der-ev1/?do=findComment&comment=5888715'>More sharing options...
duoenboge Posted 21 hours ago Share #3 Posted 21 hours ago Das ist die korrekte Herangehensweise! Man nehme den Fotoapparat und mache Fotos.👋 5 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Volker Schwarz Posted 17 hours ago Share #4 Posted 17 hours ago vor 4 Stunden schrieb duoenboge: Das ist die korrekte Herangehensweise! Man nehme den Fotoapparat und mache Fotos.👋 🤣👍😇 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts