Guest ...die Bildermacher Posted November 4, 2007 Share #1 Â Posted November 4, 2007 Advertisement (gone after registration) .. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Hi Guest ...die Bildermacher, Take a look here Herbstwald 2 . I'm sure you'll find what you were looking for!
Advertisement Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Hi Guest ...die Bildermacher, Take a look here Herbstwald 2. I'm sure you'll find what you were looking for!
westtime Posted November 5, 2007 Share #2  Posted November 5, 2007 Ein schönes und stimmges Bild. Gefäält mir sehr. Link to post Share on other sites More sharing options...
Leicamateur Posted November 6, 2007 Share #3 Â Posted November 6, 2007 Prinzipiell wuerde mir das Bild auch gefallen, nur finde ich den Titel unpassend. Mit einem Herbstwald verbinde ich eine Vielfalt and bunten Blaettern, das kommt in s/w leider nicht so gut rueber. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ...die Bildermacher Posted November 8, 2007 Share #4 Â Posted November 8, 2007 ..hier in Farbe Link to post Share on other sites More sharing options...
stommelner Posted November 8, 2007 Share #5  Posted November 8, 2007 Na, da gibt's doch für SW keinen Grund!   Gruß  Hans Link to post Share on other sites More sharing options...
halmsen Posted November 8, 2007 Share #6 Â Posted November 8, 2007 Die Farbe macht's! Â Herbst ist Farbe, was sonst? Link to post Share on other sites More sharing options...
media Posted November 8, 2007 Share #7 Â Posted November 8, 2007 Advertisement (gone after registration) mit Farbe klappts auch mit der Stimmung..... Link to post Share on other sites More sharing options...
thowi Posted November 9, 2007 Share #8  Posted November 9, 2007 Hallo "Bildermacher",  beide Bilder auf ihre eigene Art stimmig und es fällt mir schwer zu sagen, welches denn nun besser kommt? Beide Versionen sprechen mich auf ihre Art an.  Gruß Thomas Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.