maron Posted April 11, 2019 Share #1 Posted April 11, 2019 Advertisement (gone after registration) Auf seinem Weg Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! 3 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/296115-auf-seinem-weg/?do=findComment&comment=3720280'>More sharing options...
Advertisement Posted April 11, 2019 Posted April 11, 2019 Hi maron, Take a look here Auf seinem Weg. I'm sure you'll find what you were looking for!
Hans-Peter Posted April 11, 2019 Share #2 Posted April 11, 2019 Gefällt mir sehr. Welcher Film? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
monsieur nobs Posted April 11, 2019 Share #3 Posted April 11, 2019 Silver Efex von Google Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 11, 2019 Share #4 Posted April 11, 2019 Die Aufteilung der Formen und von Hell und Dunkel überzeugt. xyz. Link to post Share on other sites More sharing options...
maron Posted April 11, 2019 Author Share #5 Posted April 11, 2019 19 minutes ago, Hans-Peter said: Gefällt mir sehr. Welcher Film? 14 minutes ago, monsieur nobs said: Silver Efex von Google 12 minutes ago, xyz said: Die Aufteilung der Formen und von Hell und Dunkel überzeugt. xyz. Danke für das Interesse und die Rückmeldungen . Dieses Bild ist mit der Leica CL aufgenommen und dann (natürlich) auch digital bearbeitet. Mit meinem früheren SW-Labor hätte ich ein ähnliches Ergebnis angestrebt. Heute ist der workflow - wenn ich mit Film fotografiere - "hybrid", wie bei vielen anderen auch, d.h. nach der Entwicklung scanne ich die Negative etc. Über die Rückmeldungen zum Bild freue ich mich sehr! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts