Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #1 Posted August 16, 2017 Advertisement (gone after registration) ... ehrlich und unbearbeitet ... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! LEICA STANDARD · SUMMARON 5.6/28 · FOMAPAN 400 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! LEICA STANDARD · SUMMARON 5.6/28 · FOMAPAN 400 ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275758-landschaft-ohne-segelschiff-effektfrei/?do=findComment&comment=3338123'>More sharing options...
Advertisement Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Hi Guest ___deleted___, Take a look here Landschaft ohne Segelschiff, effektfrei. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #2 Posted August 16, 2017 ... und gutmütig ... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275758-landschaft-ohne-segelschiff-effektfrei/?do=findComment&comment=3338124'>More sharing options...
kalokeri Posted August 16, 2017 Share #3 Posted August 16, 2017 Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #4 Posted August 16, 2017 . Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275758-landschaft-ohne-segelschiff-effektfrei/?do=findComment&comment=3338134'>More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #5 Posted August 16, 2017 ... rechts unten Mittenwald, links der heikle Schlussanstieg zum Gipfel des Wörner ... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275758-landschaft-ohne-segelschiff-effektfrei/?do=findComment&comment=3338135'>More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share #6 Posted August 16, 2017 hm, ehrlich mag es ja sein, aber unbearbeitet, gibt es das überhaupt und wie macht man das? die fotos finde ich schön. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #7 Posted August 16, 2017 Advertisement (gone after registration) ... nicht nur ich hatte Schiss da oben ... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275758-landschaft-ohne-segelschiff-effektfrei/?do=findComment&comment=3338138'>More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #8 Posted August 16, 2017 hm, ehrlich mag es ja sein, aber unbearbeitet, gibt es das überhaupt und wie macht man das? die fotos finde ich schön. 1. In Xtol baden und scannen! As you know ... 2. Danke! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share #9 Posted August 16, 2017 Fotos schön, Titel scheiße. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share #10 Posted August 16, 2017 1. In Xtol baden und scannen! As you know ... 2. Danke! naja, mit dem scannen geht das bearbeiten ja schon los und mit x-tol auch. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #11 Posted August 16, 2017 Fotos schön, Titel scheiße. Ein bissel Spaß muss man bei meinen Beiträgen einfach verstehen. Schließlich bewege ich mich auf dem Niveau eines Kleinkinds. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share #12 Posted August 16, 2017 Ein bissel Spaß muss man bei meinen Beiträgen einfach verstehen. Schließlich bewege ich mich auf dem Niveau eines Kleinkinds. Ich habe den Spaß sehr wohl verstanden und mit einem kleinkindhaften "scheiße" angemessen belustigt reagiert. Eine Landschaft mit Segelschiff in LUF-Verkleidung ("also effektfrei", wobei dieses Effektfreie ja genau der sog. LUF-Effekt ist) werde ich demnächst auch noch basteln. . Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #13 Posted August 16, 2017 Freuen wir uns hier doch lieber über die wunderbare "ins Bild ziehende" Vignettierung des alten 5.6/28. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 16, 2017 Share #14 Posted August 16, 2017 [Es wundert mich, dass noch niemand die fehlende Schafschärfe in Beitrag #2 bemängelt hat ...] Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share #15 Posted August 16, 2017 [Es wundert mich, dass noch niemand die fehlende Schafschärfe in Beitrag #2 bemängelt hat ...] unschafer vordergrund wurde hier schon 2006 gelehrt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 17, 2017 Share #16 Posted August 17, 2017 Kannt'n meine Schaferl vielleicht noch a poar Klicks ham? Aber bitt'sche fiat oans oda zwoa entscheidna, Ihr wisst's scho - zwegn'da Galerie... Link to post Share on other sites More sharing options...
B. Lichter Posted August 17, 2017 Share #17 Posted August 17, 2017 Kannt'n meine Schaferl vielleicht noch a poar Klicks ham? Welches? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Commander Posted August 17, 2017 Share #18 Posted August 17, 2017 Ah noa,Klicks sand's net hip,des brauchts net. pfiat di, Killian Grantelberger. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Commander Posted August 17, 2017 Share #19 Posted August 17, 2017 Welches? Na koant's net lese,Hirsch,damischer? Oans oda zwoa! K.Gb. Link to post Share on other sites More sharing options...
B. Lichter Posted August 17, 2017 Share #20 Posted August 17, 2017 Na koant's net lese,Hirsch,damischer? Oans oda zwoa! Ich mag die beiden in #5. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.