Guest ___deleted___ Posted August 7, 2017 Share #1 Posted August 7, 2017 Advertisement (gone after registration) Summitar, Fomapan Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275461-am-tritt-sicher/?do=findComment&comment=3331996'>More sharing options...
Advertisement Posted August 7, 2017 Posted August 7, 2017 Hi Guest ___deleted___, Take a look here am tritt, sicher. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Posted August 13, 2017 Share #2 Posted August 13, 2017 Herausragend. Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted August 14, 2017 Share #3 Posted August 14, 2017 Im Gegenteil: Hineinragend. :-))) Früher hätte man lächelnd " Filmanfang" gesagt, Heute könnte das Kunst sein.... müsste nur der Richtige sagen und ein Galerist zumindest mal annehmen und im Fenster zeigen. Ich nehme es als Spaß! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 14, 2017 Share #4 Posted August 14, 2017 Ich nehme es als Spaß! Ich auch. Link to post Share on other sites More sharing options...
B. Lichter Posted August 14, 2017 Share #5 Posted August 14, 2017 Ich auch. Den verstehst Du doch gar nicht. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 14, 2017 Share #6 Posted August 14, 2017 Den verstehst Du doch gar nicht. Ich will halt auch mal witzig sein. Link to post Share on other sites More sharing options...
B. Lichter Posted August 14, 2017 Share #7 Posted August 14, 2017 Advertisement (gone after registration) Leider ist`s bei dir so ungewiss, wann Du wieder von kindlichem Zorn heimgesucht wirst und dann deine Witzigkeiten löschst. Link to post Share on other sites More sharing options...
pop Posted August 14, 2017 Share #8 Posted August 14, 2017 Ich sehe, dass es einige schwierig finden können, zum Bild etwas Gescheites zu sagen. Können wir trotzdem mit den ad personam-Sprüchen aufhören, bitte? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 14, 2017 Share #9 Posted August 14, 2017 Over and out. Link to post Share on other sites More sharing options...
becker Posted August 14, 2017 Share #10 Posted August 14, 2017 Murks Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ___deleted___ Posted August 15, 2017 Share #11 Posted August 15, 2017 Im Bergablaufen auf den Talfuß focussiert, und das mit dem alten Summitar und analog auf tschechischem Fomapan! Ehrlicher, sportlicher Murgs immerhin! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.