mhanke Posted February 10, 2017 Share #1 Posted February 10, 2017 Advertisement (gone after registration) Ich probierte gerade - bei trübem Wetter - ein neues Objektiv, da sah ich die drei Kleinen. Ob sie wirklich Schwestern sind, weiß ich nicht, aber die Vertrautheit ihres Umgangs miteinander deutete auf eine enge Bindung. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Marcus Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Marcus ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/269237-schwestern/?do=findComment&comment=3209777'>More sharing options...
Advertisement Posted February 10, 2017 Posted February 10, 2017 Hi mhanke, Take a look here Schwestern. I'm sure you'll find what you were looking for!
9000 Kelvin Posted February 23, 2017 Share #2 Posted February 23, 2017 Ich probierte gerade - bei trübem Wetter - ein neues Objektiv, da sah ich die drei Kleinen. Ob sie wirklich Schwestern sind, weiß ich nicht, aber die Vertrautheit ihres Umgangs miteinander deutete auf eine enge Bindung. Schwestern2_bw-01.jpg Schwestern2_bw-02.jpg Schwestern2_bw-04.jpg Schwestern2_bw-03.jpg Marcus Finde alle 4 gut. Link to post Share on other sites More sharing options...
thowi Posted March 3, 2017 Share #3 Posted March 3, 2017 Hallo Marcus, jedenfalls sehenswerte Kinderbilder. Gruß Thomas Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.