fotoschrott Posted November 10, 2015 Share #1 Posted November 10, 2015 Advertisement (gone after registration) M240, 21mm. Lg. Hans Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/252866-lady-in-red/?do=findComment&comment=2925337'>More sharing options...
Advertisement Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Hi fotoschrott, Take a look here Lady in red. I'm sure you'll find what you were looking for!
FrancoC Posted November 10, 2015 Share #2 Posted November 10, 2015 Gewagter Kleidungsstil ... Das Foto passt Link to post Share on other sites More sharing options...
ferdinand Posted November 10, 2015 Share #3 Posted November 10, 2015 Gewagter Kleidungsstil ... Das Foto passt ... und mit Gesicht wär's eh besser Link to post Share on other sites More sharing options...
fotoschrott Posted November 10, 2015 Author Share #4 Posted November 10, 2015 ... und mit Gesicht wär's eh besser Sorry aber "mit Gesicht" wäre das Bild aufgrund des in Graz sicher nicht unbekannten Kleidungsstils der Dame wohl nicht mehr anonym genug um es hier zeigen zu dürfen. Zum Fragen hat mir leider der Mut gefehlt. Und wenn ich gefragt hätte wär wohl eine gestellt Aufnahme heraus gekommen. Ja ja so einfach ists leider nicht gute Streetfotografie zu präsentieren. Lg. Hans. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 11, 2015 Share #5 Posted November 11, 2015 mir gefällts . ....ganz im gegensatz zu dem song lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Ossi99 Posted November 12, 2015 Share #6 Posted November 12, 2015 Ha, die Pomeranzengasse Richtung Hauptplatz kenne ich. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.