becker Posted February 18, 2015 Share #1 Posted February 18, 2015 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Levi's 501 Shrink-To-Fit (STF) Denim - The Ultimate Guide Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Levi's 501 Shrink-To-Fit (STF) Denim - The Ultimate Guide ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/241260-stf/?do=findComment&comment=2766930'>More sharing options...
Advertisement Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Hi becker, Take a look here stf. I'm sure you'll find what you were looking for!
eckart Posted February 18, 2015 Share #2 Posted February 18, 2015 Dat reicht noch nich:D Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted February 18, 2015 Share #3 Posted February 18, 2015 Ich denke, das müssen die Mädchen und die Kerle drin stecken beim Waschen!? Für mich persönlich ist das uninteressant, ich passe nicht in die Trommel. Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted February 18, 2015 Share #4 Posted February 18, 2015 [ATTACH]485288[/ATTACH] Levi's 501 Shrink-To-Fit (STF) Denim - The Ultimate Guide Endlich mal Aufnahmen aus dem richtigen Leben... nee stimmt nicht, bekommen wir von Dir öfter. Link to post Share on other sites More sharing options...
ferdinand Posted February 18, 2015 Share #5 Posted February 18, 2015 Meine Levi's hänge ich ganz anders auf -nach dem Waschen- Link to post Share on other sites More sharing options...
becker Posted February 19, 2015 Author Share #6 Posted February 19, 2015 Dat reicht noch nich:D Nach ca 2 Stunden musst Du noch mal rein zum trocknen dann "shrinkt" sie auf "fit". Damit ist sie " gesoakt " Jetzt mindestens 2 Monate tragen ohne zu waschen am besten auf der Baustelle. Link to post Share on other sites More sharing options...
eckart Posted February 19, 2015 Share #7 Posted February 19, 2015 Advertisement (gone after registration) Nach ca 2 Stunden musst Du noch mal rein zum trocknen dann "shrinkt" sie auf "fit". Damit ist sie " gesoakt " Jetzt mindestens 2 Monate tragen ohne zu waschen am besten auf der Baustelle. Reinpinkeln war nur bei Stiefeln, oder? Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted February 19, 2015 Share #8 Posted February 19, 2015 Reinpinkeln war nur bei Stiefeln, oder? Da muss man die " Gedienten" fragen, die kennen sich mit Stiefeln besser aus. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.