Holger1 Posted January 16, 2015 Share #1 Posted January 16, 2015 Advertisement (gone after registration) Ralph Gibson - Home Frau Rehn-Kaufmann im Gespräch mit dem Fotografen Ralph Gibson Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/239928-ralph-gibson-im-leitz-park/?do=findComment&comment=2748030'>More sharing options...
Advertisement Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Hi Holger1, Take a look here Ralph Gibson im Leitz-Park . I'm sure you'll find what you were looking for!
Holger1 Posted January 16, 2015 Author Share #2 Posted January 16, 2015 Besucher in der Ausstellung "MONO" von Ralph Gibson Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/239928-ralph-gibson-im-leitz-park/?do=findComment&comment=2748031'>More sharing options...
Moritz Posted January 17, 2015 Share #3 Posted January 17, 2015 Hallo Holger, war mit Jan Scheffner am Freitag, den 16.1. im Werk bei Ralph Gibsons Lecture. Absolut Sehens- u. - Hoerenswert. Gruss Moritz PS: Bin übrigens zufällig über Jan und ebay an ein ursprünglich Dir gehörendes Leica Akademie Stativ (Manfrotto) gelangt. :-) Link to post Share on other sites More sharing options...
telewatt Posted January 17, 2015 Share #4 Posted January 17, 2015 Holger, wenn es Dich nicht stört, würde ich gerne meine Bilder vom Abend hier mit einstellen, dann ist das Thema auch in einem Thread.... Grüße, Jan Link to post Share on other sites More sharing options...
Holger1 Posted January 18, 2015 Author Share #5 Posted January 18, 2015 @ Jan, kein Problem (solange meine Fotos besser sind als deine ) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.