Guest user23877 Posted August 3, 2014 Share #1 Posted August 3, 2014 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! In memoriam weegee... Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! In memoriam weegee... ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/231613-trieb-ii/?do=findComment&comment=2642610'>More sharing options...
Advertisement Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Hi Guest user23877, Take a look here Trieb II. I'm sure you'll find what you were looking for!
Talker Posted August 4, 2014 Share #2 Posted August 4, 2014 [ATTACH]450018[/ATTACH] In memoriam weegee... "Daniel Düsentrieb" persönlich. Was man machen kann, wird auch gemacht, sinnvoll oder nicht. Ich hätte mich sicher auch mal auf so einen Strahl gestellt, wenn es das schon bezahlbar gegeben hätte in meiner "Jugend". Verrücktheiten können ganz schön Spaß machen! Vernunft ist da häufig langweiliger, wenn auch vernünftiger. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 4, 2014 Share #3 Posted August 4, 2014 ohne den kompletten vordergrund( unteres drittel,tänzer und alles was geblitzt ist ) wär´s ein gyles bild. lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
B. Lichter Posted August 4, 2014 Share #4 Posted August 4, 2014 Ich find's klasse. Vorne wird geschwoft und hinten erhebt sich der galaktische Siver Surfer aus den Fluten. Link to post Share on other sites More sharing options...
teak Posted August 4, 2014 Share #5 Posted August 4, 2014 Ich find's klasse. Vorne wird geschwoft und hinten erhebt sich der galaktische Siver Surfer aus den Fluten. Sehe ich genau so! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest user23877 Posted August 5, 2014 Share #6 Posted August 5, 2014 Dank für die Beschäftigung mit Bild und Thema. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest zaragata Posted August 5, 2014 Share #7 Posted August 5, 2014 Advertisement (gone after registration) sehr schön, leider fehlt das untere Drittel der Tanzenden und die Dame am rechten Bildrand hätte dem Bild ebenfalls nicht geschadet, trotzdem prima + Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.