Guest user23877 Posted June 28, 2013 Share #1 Posted June 28, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ... fahrbereit Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ... fahrbereit ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/207737-simca/?do=findComment&comment=2360535'>More sharing options...
Advertisement Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Hi Guest user23877, Take a look here Simca. I'm sure you'll find what you were looking for!
teak Posted June 28, 2013 Share #2 Posted June 28, 2013 Diesen schönen Hai kenne ich sogar noch - mit hakeliger Lenkradschaltung und Zwischengas. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Her Berger Posted June 28, 2013 Share #3 Posted June 28, 2013 Diesen schönen Hai kenne ich sogar noch - mit hakeliger Lenkradschaltung und Zwischengas. Ich auch, war aber zu klein, um damit fahren zu dürfen. Aber Jodokus Zöllner, ein Nachbar und WW-Veteran hatte so einen. (Mein erster war ein NSU-Prinz 1000c. Zu fünft auf dem Nürburgring fuhr der fast 100.) Das Foto finde ich nicht so toll. Soviel ausgefressene Lichter. Die Tonung passt aber gut zu dem Bild, etwas mehr Zwischentöne würde ich, glaub ich gut finden. Rotation: Brian May und Kerry Elli (Acoustic by Candlelight) Link to post Share on other sites More sharing options...
Dr. No Posted June 28, 2013 Share #4 Posted June 28, 2013 gefällt mir sehr gut johannes Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest user23877 Posted June 28, 2013 Share #5 Posted June 28, 2013 Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Dank für die Beschäftigung mit dem Foto. Eine andere Variante ist beigefügt. Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Dank für die Beschäftigung mit dem Foto. Eine andere Variante ist beigefügt. ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/207737-simca/?do=findComment&comment=2360804'>More sharing options...
thowi Posted June 28, 2013 Share #6 Posted June 28, 2013 Hallo, sowohl von der Bildgestaltung-, als auch von der Bearbeitung her super gemacht. Wirkt und beide Versionen haben was für sich. Gruß Thomas Link to post Share on other sites More sharing options...
becker Posted June 28, 2013 Share #7 Posted June 28, 2013 Advertisement (gone after registration) Schön. Grüße M Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest user23877 Posted June 28, 2013 Share #8 Posted June 28, 2013 Hamburger und Wanderer, kommst du nach Thorn, dann lass` dir die Stadt nicht entgehen! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.